30.1.10

Del 29 al 31. Esbossos.


29- Vaig decidir posar una mica de color amb bolígraf, després en vaig posar amb unes barres De "Caran d'Ache neocolor", blau, taronja, rosa i marró, mai les havia fet servir. Quasi sempre el dibuix és amb els Faber Castell negres. M'és més pràctic, però aniré provant. Dependrà d'on vagi.
 El divendres, vaig anar a la Plaça de la Catedral disposada a fer uns quants esbossos.
Donaven la sortida del Rally de Montecarlo a 340 cotxes amb més de 30 anys d'antiguitat. Vaig arribar més d'una hora abans, però no va ser prou aviat: gent fent fotografies o mirant d'un lloc a l'altre fora de les valles, alguns dintre, nens corrent per arreu, donanven empentes, sense veure que estava dibuixant. Vaig marxar més avall. Quan vaig veure un forat hi vaig tornar per veure una mica més com eren les etiquetes del cotxe. Volia fer-ne uns del darrera, però va ser del tot impossible. Ja es nota que hi ha línies que se'n van.

A l'agenda on dibuixo, fa poc,  vaig adonar-me que cada dia hi ha escrites
una o dues frases quasi al peu:
 Dia 29- "La ignorancia afirma o niega rotundamente; la ciencia duda. (Voltair).

 Dies 30-31- " La botánica no es una ciencia; es el arte de insultar a las flores en griego y latín". (Jean-Baptiste-Alphons Karr)

4 comentaris:

  1. Aquesta agenda serà una joia, ente els teus esbossos i les frases... dóna per molt eh? fantastics els esbossos i les teves proves amb el color.

    ResponElimina
  2. Tots dos m'agraden molt!!

    ResponElimina
  3. Aquest toc de color trobo que els hi escau bé.
    Està bé d'anar acompanyant els dibuixos amb les frases diàries de l'agenda.
    Pel que dius deuria estar com un ou, però això no t'ha restat a que els dibuixos quedessin molt bé.
    :)

    ResponElimina
  4. Els vostres comentaris són música que em farà dibuixar millor. Gràcies.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...