6.9.16

DIBUIXOS: FLORA

Ginesta

Espigol (lavandula latifolia)

Farigola, timó (thymus vulgaris)
Em van proposar fer uns dibuixos de plantes autòctones. Vaig començar a fer-ho en un bloc reciclat de paper normal per escriure, comprat al Parc Nacional d'Aigües Tortes. Em va semblar adient.
Vaig començar per la ginesta que tenia a prop. Però em van dir que era alòctona. I em van donar una llista de noms feta pels biòlegs. Vaig anar buscant les que trobava pels voltants per veure d'on sortien les fulles. Les conexia molt, però per dibuixar-les de memoria no.
Quan en tenia la meitat, em van dir si en podia fer unes quantes d'invasores. Vaig fer les més corrents a l'indret.
Em van dir que fossin amb blanc i negre. Així que vaig començar amb tinta xinesa. Però un cop fetes van veure que podia posar color. Ho vaig intentar però no quedava massa bé.
Aquest és el motiu de tots aquests dibuixos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...