1.6.10

DAIMIEL. HISPACUARELA.

Una bona acollida per part de tots. Dono les gràcies per l'organització de la trobada, sobre tot a Juan, Dolors, Carmelo, Pilar, Cruces y a tots els que em van dur en cotxe, ja que vaig anar-me canviant segons les necessitats d'espai.
La primera aquarel·la des de la casa-taller del pintor Ignacio Meco, ja mort. Ens va rebre la seva filla Ana, una persona encantadora.
 Vaig acabar ràpid per amagar-me a l'ombra.
 Ja sé que el primer terme està  massa insistit, com va dir-me la Teresa, però de moment no l'he tallat.

12 comentaris:

  1. biennnnnn!! amb tot allò dels mosquits, la calor i grans menjades, molt elegant va quedar aquesta aquarel.la, a veure si en penjo de meves, lentament...
    tonet guapa

    ResponElimina
  2. Gràcies per deixar la vostra empremta. M'agrada.

    ResponElimina
  3. Molt bé, Ma. Antònia. jo encara he d'acabar-la, aviat la posaré.

    ResponElimina
  4. In your honour and in honour of all the Illustrators and Painters, I published
    an illustration.

    ResponElimina
  5. Te felicito Mª Antonia, aparte de pasaroslo muy bien, te quedo una bonita acuarela.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  6. Amaneixres , les formes iels colors i la llum de una manera imponent.

    ResponElimina
  7. Cinta gràcies, les vaig acabar allà, en falten dues per penjar. i algún esbós.

    ------------
    Skizo, thank you I'll have a look there as soon as possible.

    -------
    Joshemari, sí que nos lo pasamos requetebién! Gracias.

    ---------
    Gurmet
    Em fa feliç que t'agradi. Procuraré fer-ho millor. gràcies per dir-m'ho.

    ResponElimina
  8. Muy bien Mª Antonia!
    Se nota que te gustaba el tema.
    Te felicito.

    ResponElimina
  9. Gracias Raimundo, las casas me cuestan más.

    ResponElimina
  10. Preciosa acuarela, has sabido escoger muy bien el color y a la vez es sencilla (que no simple).

    ResponElimina
  11. Gràcias por tu comentario.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...