8.3.10

Esbossos oblidats i atrassats.

Avui s'ha suspès la inauguració de l'exposició per culpa de la nevada, es farà demà.


El primer intent de dibuixar el gat és al dia 2, va ser un fracàs part pel gat que no parava quiet venia a olorar les pàgines. Encara se sent una mica d'olor de la trementina. Part culpa meva, era tard i  tenia pressa per omplir tots els dies atrassats. Aquí hi ha una cosa al mig de la pàgina que volia ser el segon dibuix, però vaig desistir fins que es va posar més quiet, es llepava per tot arreu...no sabia com dibuixar el cap i a la fi vaig fer alguna cosa. Un altre dia ho intentaré.

3 comentaris:

  1. Avui la neu ha suspes moltes coses.

    ResponElimina
  2. Quan ho aconsegueixis, m'ho expliques. Porto anys intentant pintar els gats de casa sense éxit.
    M'agrada el gat negre.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...