3.3.10

Degotall d'esbossos

Uns quants més atrassats














Era el diumenge de Carnaval, passejant per fer un esbós, vaig arribar fins el  Parc de Joan Miró (abans Escorxador), vaig sentir Sardanes, i vaig pujar. Em va fer gràcia unes senyores que ballaven amb una flor a la cintura, acabada la sardana, totes duien un barret de palla.
16-  Vaig torçar la barana de l'escala.















17 dimecres, abans de fer l'aquarel·la, aquí en un punt més a la dreta.
18- Un campanar modern dintre la ciutat.














19- Vaig atrassada, quedava un forat, era dimecres abans de pintar el Palau Reial.
20/21- Una parada a l'excursió del diumenge.Pallejà.
22- Un tros de jardí amb estatua indú.
Els esbossos pintats he calculat que em costen una mitja hora , buscar el color i possar essencia de trementina després, és més laborios. Ho faig pels que hem van dir que els agradava. Ara que ho faig algunes vegades, veig que queda més animat, no tan seriós.

7 comentaris:

  1. Tots són bonics, però sí que els pintats queden més animats. M'agraden molt.

    ResponElimina
  2. M'encanten aquests esbossos, són encisadors.

    ResponElimina
  3. Son unos trabajos muy completos porque has dibujado de todo; figuras, barcas, arquitectura... Así se aprende mucho!
    Saludos1

    ResponElimina
  4. Gràcies Carmen i Julia per les vostres paraules.

    Gracias Nono, tomo nota, que tu eres una artista buena y creo, por tu blog, una buena profesora.

    ResponElimina
  5. D'una quotidianitat aburrida i pesada, com poden ser les obres en qualsevol ciutat, en pots fer art!

    M'agrada especialment el dibuix de la colla sardanista i m'ha agradat també molt la Fuente del carinyo.
    Tan de bo tots en poguèssim veure i no s'asseques mai.

    Estic d'acord amb la Carme, quant els hi dones un toc de color, crec que guanyem amb força amb expressió.

    ResponElimina
  6. Uuuff! em sembla que he fet un munt de faltes, perdó!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Moltíssimes gràcies assumpta. Jo també faig faltes, feia molts anys que no escrivia en català. Ara em trec el cuc.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...