26/11/08

Primera sortida pictòrica amb el Grup d'en Raimundo

Estic molt contenta de la vostra agradable acollida. Ha estat un matí molt gratificant, tant dels vostres somriures com la satisfacció de veure les vostres obres que anavent creant-se. Gràcies a tots. Enganxo un retall de mostra. Fins aviat!

3 comentaris:

  1. Hola M. Antonia,
    Gracias por tu simpático comentario en mi blog y estas preciosas fotografías que adjuntas en el tuyo.
    El miércoles ya entré en tu blog y disfruté viendo tus obras, luego intenté ponerte en mi lista de blogs amigos y se me lió la troca y no supe hacerlo. Este fin de semana, con un poco de paciencia lo intentaré de nuevo. Espero que no tengas inconveniente para que estés en mi lista. Creo que así facilitamos a que se nos conozca un poco.
    Me alegré de haberte conocido y que te hayas animado a venir, después de tantos escritos-comentarios que habías colgado en diferentes páginas.

    ResponElimina
  2. Te agradezco tus palabras. Creo que conocer nuevos amigos y con fines de progresar y e3stablecer energia positiva es bueno, no sólo para uno sino para todos los que estan a su alrededor, y eso es lo que me mueve a gozar de pinturas, música y compañía. A ver si puedo dar algo. Gracias por querer ponerme en tu blog.

    ResponElimina
  3. Maria Antònia, amb tanta activitat deus haver d'estirar el temps com un xiclet. Fa goig veure el grupet de les fotografies pintant.
    Per cert, un escenari una mica més urbà que quan anem a Montjuïc.
    Ja anaves bé quan vas dir-me "em semblava que et coneixia...", encara que vas continuar .."però no".
    Doncs sí, ens coneixem, i compartim més d'una afecció.
    Salutacions cordials.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...